Email Marketing

 e-Mail Marketing-ul promoveaza produsele si serviciile tale prin mail

 

E-mail marketing este o forma de marketing direct care utilizează poşta electronică ca mijloc de comunicare a mesajelor comerciale sau de colectare de fonduri pentru o audienţă. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail trimis către un client potenţial sau actual ar putea fi considerat drept e-mail marketing. Cu toate acestea, termenul este de obicei folosit pentru a se referi la:

  • Trimiterea de e-mail-uri cu scopul consolidării relaţiei dintre un agent şi clienţii săi actuali sau anteriori şi de a încuraja loialitatea clienţilor
  • Trimiterea de e-mail-uri, cu scopul de a dobândi noi clienti sau de a convinge clienţii actuali sa cumpere ceva imediat
  • Adăugarea reclamelor la e-mail-urile trimise de alte companii pentru clienţilor lor
  • Trimiterea de e-mail-uri pe Internet, e-mail-ul a existat şi exista în afara internet-ului (de exemplu, reţeaua de e-mail interna a unei companii ).

 

Multe companii sunt rezervate în privinţa utilizãrii e-Mail Marketing, din cauza mediatizării incorecte în ceea ce priveşte SPAM-ul şi legalitatea. Oamenii au impresia greşitã cã folosirea marketing-ului prin e-mail pentru a-şi promova afacerile reprezintã spam, ceea ce nu este adevãrat. Companiile pricepute vor folosi listele de e-mail ce conţin numele şi adresele colectate de la oamenii care şi-au dat acordul pentru a primi e-mail-uri. Cât timp companiile urmeazã aceastã regulã, marketing-ul prin e-mail va fi o unealtã de success. V-am putea plictisi cu numere şi statistici care aratã cât de bine funcţioneazã e-mail marketing, dar nu o vom face. Puteţi cãuta diverse studii de marketing care aratã cã funcţioneazã, multe din ele fiind publicate pe site-uri independente. Atâta timp cât ştiţi sã vã vindeţi produsul şi cum sã vã pregãtiţi prima campanile prin e-mail, veţi gãsi urmatoarele sfaturi foarte utile. Iatã de ce e-mail marketing funcţioneazã :

  • Vã puteţi alege clienţii
  • Totul depinde de date
  • Ajutã la vânzarea directã a afacerii
  • Relaţiile cu clienţii vor fi de încredere
  • Vânzãrile pot fi fãcute prin alte metode

Principala ţintã a marketing-ului prin e-mail este creșsterea vânzărilor şi a traficului cãtre site-ul dumneavoastrã. Prin canalizarea traficului cãtre site-ul dumneavoastrã le cereţi clienţilor sã vã cumpere produsele. Îi invitaţi sã descarce informaţiile pe care le oferiţi, sã se înregistreze pentru viitoarele promoţii, şi multe altele. Cu cât mail-urile sunt mai informative, cu atât clienţii vor fi mai interesaţi de oferta dumneavoastrã. Când includeţi newslettere şi oferte ale companiilor partenere contribuiţi la branding, permiteţi pregatirea cataloagelor, încurajaţi încrederea şi loialitatea, şi întăriţi relaţiile cu clienţii. Desigur, totul depinde de felul în care va redactaţi e-mail-ul. Trebuie sã fiţi siguri ca destinatarilor campaniei le va fi folositor ceea ce le transmiteţi. Dacã cineva cere sã îi fie ştearsã adresa din baza de date sau sã îl dezabonaţi, respectaţi-i dorinţa. În permanenţã vã puteţi îmbunãtãţi tactica de transmitere, iar când o veţi face veţi observa cã deja culegeţi laurii muncii devotate.

Doar la noi:

  • veti gasi solutii complete de promovare a afacerii dumneavoastra prin email
  • aveti siguranta ca emailurile trimise nu vor ajunge in folderele de SPAM ale destinatarilor
  • gasiti o interfata simpla si intuitiva, cu peste 20 de sabloane, ce vor facilita transmiterea de emailuri
  • puteti crea si folosi sabloane personalizate, realizate la cerere
  • puteti vedea rapoarte de trimitere, de citire si de vizualizare a diferitelor link-uri din email-urile trimise catre destinatari
  • veti avea siguranta ca destinatarii se vor putea scoate din listele de distributie la cerere, fara interventia dumneavoastra. Astfel veti fi in conformitate cu toate prevederile legale privind marketingul prin email.